A migráncsok már a spájzban vannak

2016.10.02. 18:53 - címkék: Címkék: nyafogás - komment

Ma azt álmodtam, hogy arab külsejű, de magyarul is beszélő férfiak törtek be hozzánk, úgy nyolcan. Mind otthon voltunk, én nyitottam ajtót, mert azt hittem, a postás kopog. Tök ijesztő volt, feldúlták a lakást, minket nem bántottak, csak kevés készpénzt vittek el, szóval összességében nagy kár nem ért. Álmomban kiabáltam a férjemnek, hogy hívja a rendőrséget, aki fel is hívta, de kiderült, hogy nem segítenek, mert ők is benne vannak. 

Később mentünk valahova, a férjem útközben hangosan bosszankodott a betörésen, amit meghallott a házunk aljában lévő (amúgy nem létező) francia pékség szintén arab eredetű tulaja és adott neki egy túrós sütit vigasztalásul. Nekem nem adott túrós sütit, és amikor a férjem odaadta nekem, hogy harapjak belőle, rászólt. 

Ennyit szerettem volna mondani a tudattalanról. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása