Egy mosókonyhában jól kitaláltam én azt, hogy mi lesz

2014.04.23. 20:21 - címkék: Címkék: lány emberek - 5 komment

Pontosan tíz évvel ezelőtt volt ez. Tíz (10) évvel ezelőtt. Jajistenem hogy szalad az idő. 

Általában el szoktunk menni az évfordulón a Szódába unikumozni, bár volt olyan év, amikor simán elfelejtettük mindketten, tavaly meg csak alkoholmentes sört ihattam, mert már eléggé terhes voltam, 3 nappal későbbre voltam kiírva. Most is elmentünk délután, ketten plusz egy Lány, utóbbinak szemlátomást nagyon bejött a hely, a berendezés színvilága, végig vigyorgott, ugrált a zenére, és vidáman vedelte bébivizes palackjából a bébivizet. Dehát már majdnem egy éves, itt volt az ideje, hogy elvigyük kocsmába. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása