Bréking

2012.11.22. 16:07 - címkék: - komment

Eddig abban a hitben éltem, hogy mivel spontán retinaleválásom volt, ezért nem szülhetek természetes úton, csak császárral, erre ma elmentem a retinológushoz véleményért, aki azt mondta (és írta), hogy tőle aztán bárhogyan szülhetek. Hát ez izgi! Nem tudom igazából, melyik jobb, számtalan természetes szüléses és ugyanannyi császáros horrorsztorit és pont ugyanannyi örömteli történetet hallottam már, szóval. Mindenesetre ezek szerint mégis van még esélyem átélni a szülésélmény örömteli fájdalmát és igazi hordozós ősanyává válni.

Meg még az is kiderült, hogy a Zarában, legalábbis Magyarországon, megszűnt a kismamaruha. Na nem mintha lenne pénzem.

És totál frusztrált vagyok egy teljesen másik dolog miatt, mert a bürokrácia sötét felhője, úgy néz ki, legyőz minket végül, és az a projekt, amin az elmúlt kb egy hónapban dolgoztam és klassz és szép és működő és mindenki számára hasznos végeredménye is lenne, valószínűleg mégsem valósulhat meg holmi bürokratikus akadályok miatt, hát ezért tart itt ez az ország. Mindegy, mondjuk azt, hogy ez már nem az én harcom, próbálok inkább a leárazott kismamaruhákra koncentrálni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása