Just another day

2011.01.28. 15:37 - címkék: - komment

Addig-addig rinyáltam, hogy csak meleg víz folyik a csapból az edzőteremben, amíg ma csak hideg víz folyt. Sajnos a tusolóban is. Később felmerült, hogy vehetek ilyen sportkártyát, ami egy csomó budapesti edzőterembe jó, például abba is, amelyik a munkahelyemhez van közel, meg abba is, amelyik az otthonomhoz van közel, egy éves hűségnyilatkozat szükségeltetik hozzá, és nem akarok venni, mert bár elég jó deal, klassz lenne, kihasználnám, olcsóbb, mint a bérlet az egyikbe, nemhogy mindkettőbe, de ha én egy év múlva is ugyanebben a lakásban lakom ÉS még ugyanitt is dolgozom, akkor... lőjetek agyon. *

Ennyit szerettem volna mondani az elköteleződésről.

*Valószínűleg a normális emberek nem szoktak így fogalmazni, hogy "lőjetek agyon", meg "ha ma is csak rántott sajt lesz a menzán, én megölöm magam, ezt nem lehet kibírni, ez kibírhatatlan", ezek a hisztrionikusan túldramatizált szófordulatok vélhetőleg a pszichiátrián ragadtak rám, én kérek elnézést.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása