A világon semmi értelmes

2010.03.12. 12:09 - címkék: - komment

Hiába aludtam ügyeletben, akkor is példásan hasznavehetetlen vagyok ma, az asztalra tett lábbal értelmetlenül* internetezem egy házimunkáért könyörgő lakásban, és még az In Style magazinban is csak a képeket bírtam megnézegetni. Halle Berry még mindig jól néz ki.

*Nagyon ügyelek, nehogy véletlenül elolvassak valamit, aminek értelme van, ennek ellenére (?) megtudtam, mi a tudományos álláspont azzal kapcsolatban, ha a nő direkt, trükkösen elérhetetlennek tűnik a randin. Vonzó-e az. A laikus vélekedés szerint beválik, azonban az eredmények arra utalnak, hogy bonyolultabb a kérdés: azt kell ugyanis sugallni, hogy mindenki számára elérhetetlen vagyok, de a jelen lévő férfi a világon az egyetlen lehetséges kivétel. Ki hitte volna.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása