Félelem, reszketés

2008.02.04. 16:57 - címkék: - 5 komment
Az első pályán túl vagyunk: reggel megírtam a szakvizsga írásbeli részét, majd hisztiztem a kollégáimnak, kávéztam a húgommal, voltam szoláriumban, nem vettem meg a women secretben egy narancssárga melltartót, hazajöttem, tornásztam alexandrára, és addigra már ki is javították és átmentem. Az érdeklődők kedvéért: hátravan még egy gyakorlati vizsga jövő hét vége felé, és A Félelmetes És Rettenetes Szóbeli, nagy professzorokból álló bizottság előtt, jövő hét utáni héten.
Azonban Alexandra (aki egyébként szerintem is nagyon hasonlít Suematrára) azt mondta a fitness-dvd végén, hogy ha van időnk, most vegyünk egy húszperces forró fürdőt, hogy szépen ellazuljanak az izmaink, és ki vagyok én, hogy felülbíráljam.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása