Am I dreaming? We all are.

2020.11.01. 11:59 - címkék: - komment

Hát szóval pár héttel ezelőtt hivatalosan is kiléptem a régi munkahelyemről, ahol amúgy 2002 óta dolgoztam, az utóbbi években mondjuk gyesen voltam meg fizetés nélküli szabin, de hivatalosan még állományban. Most már nem vagyok, egyúttal épp e percekben alakítják át covid-kórházzá. 

Élj érdekes időkben. 

Viszont erről eszembe jutott ezer érdekes, szomorú, vicces vagy félelmetes sztori, ami ott történt meg, amiket majd talán részben elmesélek, viszont eszembe jutott egy fiktív történet is, és most az következik. Kb négy évvel ezelőtt olvastam a neten egy feminista urbánus fantasy-t, és erről eszembe jutott, hogy de jó ötlet, én is akarok írni feminista urbánus fantasy-t! Természetesen pszichiátriásat. Aztán beküldtem pályázatra, ahol megdicsérték, de nem nyert, és aztán elfelejtettem, de most itt van, tessék. 

Red novella pdf 

 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása