Ha nincs kenyér, egyenek kalácsot

2016.06.16. 22:59 - címkék: Címkék: lány - komment

És az is annyira cuki a kis Lányban, amikor törődik velem. Sopronban egyszer, még pár hete leégtem egy picit, a dekoltázsom területén, mert nem gondoltam arra, hogy ilyen erős lesz a nap, és a gyereket bekentem ötven faktorral, de magamat nem. Azóta is mindig figyelmeztet, hogy el ne felejtsem magamat bekenni, a nyakamat is, nehogy megint leégjek! Egy másik alkalommal meg siettünk a buszra, rosszul léptem és megrántottam a bokámat*, felszisszentem, és azonnal kedvesen odafordult, hogy "mi a baj?", megsimogatta a lábamat és megpuszilta, hogy ne fájjon, valamint megnyugtatott, hogy otthon majd bekenjük gyógykenőccsel. Meg ez a problémamegoldó szemlélete is, ha valami nem stimmel (nincs itthon kenyér, tetves lett az egyik növényem, eltörött a játékbaba hajcsatja), egyből megoldási javaslatokkal áll elő (akkor együnk kalácsot**, menjünk el a kertészetbe, tegyünk bele helyette hajgumit vagy ragasszuk meg a csatot). Ezeket - az együttérzést meg a problémamegoldást - kinövik az emberek, vagy kiöli belőlük az iskolarendszer, vagy mi? Mit kell csinálni, hogy ne nője ki? 

Meg még a szókincse az örök kedvencem továbbra is, annyira kicsi még és olyan választékosan beszél, hogy csodálatos. Állítólag én is ilyen voltam, és az apja is sok szót tud, szóval annyira nem meglepő, dehát iszonyat cuki, amikor egy pici hároméves olyanokat mond, hogy "semmiképpen nem kérek uborkát". Ha nem ismer egy szót, annak a jelentésére rákérdez, és aztán magyarázhatom. Meg amúgy is mindenre rákérdez, de az "Anya, mi az?" "Kutya." "Miért?" szinten, és amikor már totál kikészültem és azt felelem, hogy NEMTUDOMMIÉRT!!!, akkor még rádobja, hogy "miért nem tudod?". 

*A terhességtől lazák lesznek az ember ízületei, és nekem most mintha túl lazák lennének. 
**Állítólag Marie Antoinette nem is mondott semmi ilyesmit. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása