Years shall run like rabbits

2014.04.29. 12:35 - címkék: Címkék: lány - 10 komment

Egy éves a gyönyörű, pici Lány! Ezeket vettem neki: 

baba24 019.jpg

Sajnos beteg, fáj a torka és lázas is, és kicsit én is, úgyhogy mázli, hogy nem szerveztünk hatalmas party-t. Majd délután meglátjuk, elmegyünk-e valamerre, most az apukáján alszik. 

Később biztosan hiányolnám, úgyhogy feljegyzem ide, hogy hipersebességgel mászik négykézláb, bútorokba kapaszkodva lépeget, a "nem" szócskára fejét csóválja, adekvát helyzetben integet, kutyáknak ugat, macskáknak nyávog, ismeretlen nyelven beszél, imádja a zenét és a kültéri programokat, utálja az öltözködést és nem igazán rajong az édes ízekért sem, úgyhogy nem tudom, fog-e enni a tortájából egyáltalán (tej, tojásmentes gesztenyetorta). Tavaly ilyenkor meg még ott hisztiztem, hogy akkor most már császározzanak meg végre. Nagyon aranyos, nagyon szeretem. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása