Hogy mik vannak

2013.11.02. 14:17 - címkék: Címkék: emberek - 22 komment

Tegnap (nov 1) az ügyeletes gyógyszertárban az előttem álló hölgy babavizet vásárolt, és elmagyarázta az eladónak, hogy holnap majd vesz vízforralót, és akkor forralt és lehűtött vizet kap a baba, de ma még ugye nincsenek nyitva a boltok. Velem is szóba elegyedett, megkérdezte, mikor vittem ki először a babámat a szabadba, mert a lányáé három napos, és olyan semmilyen ez az időjárás. Megmondtam, hogy én viszonylag hamar, de az nem releváns, mert nyár volt, valamint csodálatra méltó önmérsékletről téve tanúságot nem kérdeztem meg, hogy miért nem forralnak vizet lábosban???

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása