Honnan is tudhatnák

2013.04.05. 10:41 - címkék: Címkék: munka - 2 komment

Még mindig nem kaptam meg a pénzt a munkahelyemtől egy novemberben végzett pluszmunkáért, úgy volt, hogy a mai fizetésemmel érkezik, de nem jött, ezért felhívom az illetékes adminisztrátort.
isolde: - Jó napot, ez és ez vagyok, és ez a probléma.
Nő: - Igen, tudom, már mások is szóltak, valószínűleg a jövő havi bérhez fogják hozzátenni.
isolde: - És az nem lesz gond, nem bonyolítja a helyzetet, hogy én addigra már nem dolgozom, hanem szülési szabadságon leszek?
Nő: - Á, dehogy, bent a bérosztályon azt ők nem tudják, hogy maga dolgozik-e vagy sem.
isolde: - Értem (röhög).
Nő (nem érti, ez min röhög).

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása