Mostan színes koktélokról álmodom

2013.02.11. 07:17 - címkék: - 4 komment

Rájöttem pár hete, hogy rettenetesen hiányzik a piros kabátom, meg a színes ruháim úgy általában. Mert klassz, csodálatosan meleg sötétkék pufikabátom van, amiben nem tudom, kismamának vagy kövér nőnek látszom-e (a nők észreveszik és átadják a helyüket a metrón, a férfiak meg nem, szerintem nem veszik észre), és csodálatos szürke Ugg-om, amiben bármilyen hóban bármennyit lehet gyalogolni és nem ázik be és melegen és puhán és szeretettel simogatja a lábamat a puha szőr, imádom, és klassz fekete kismamafarmerem, és klassz szürke kismamapulcsim, és nagyon szép a behavazott táj is, de a színek. Legalább a többi ember felvehetne néha feketétől eltérő göncöket a BKV-n, de nem. Egy piros felsőt sikerült vennem, nem valami nagy a kínálat, a kismamaruha vagy szürke-fekete, vagy pasztellszínű, én meg a narancssárga, bordó, sötétpiros és zöld ruhákat szeretem, és egyébként sem költhetem az összes pénzemet ruhákra.

Úgyhogy először kifestettem a körmömet I'm Suzi & I'm a chocoholic árnyalatra, azzal egy darabig elvoltam, aztán kitaláltam, hogy vérnarancsszörpöt kell befőznöm. A sima narancsszörpöm random neten talált recept alapján nem sikerült valami jól, úgyhogy most Esztertől kértem tanácsot, kb. azt mondta, hogy narancs kifacsar, leszűr, cukorral megfőz, és itt is ugyanezt mondják. 8 dl narancsléhez 500 g cukrot tettem. Nagyon finom, gyönyörű színű, két kg vérnarancsból lett egy üveg, ami azért kissé drága mulatság. (Kép innen.)

A piros kabátom mellett ami még hiányzik így februárban, az az alkohol. Ilyet nyilván óvatosan illik csak mondani Magyarországon, ahol minden ötödik ember alkoholista, ugyanakkor én szeretek inni, jobbfajta vörösborral is kiegyezem, bár leginkább a jó minőségű töményeket szeretem, calvadost, gyümölcspálinkát, és a tavaly ilyenkor fogyasztott citromos Grey Goose-ra is jó szívvel gondolok. A terhességem alatt néhányszor (max 5 alkalommal) ittam egy-egy dl bort, meg párszor alkoholmentes sört, de az hülyeség, pláne télen, nem is esett jól, meg kipróbáltam alkoholmentes koktélokat, ami valójában többféle gyümölcslé egy pohárban koktélcseresznyével, jó, finomak, de azért reménykedem, hogy majd a szoptatás befejezése és a kistestvér fogantatása között lesz egy vagy két hét, amikor megkóstolhatom az új unicum-ízeket. Akik nem terhesek, azok beletehetik a vérnarancsszörpöt ebbe a gyönyörű koktélba is a tequila mellé.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása