Dolgok

2013.01.19. 10:21 - címkék: - komment

Tessék, erre ma elmaradt a pilatesem, mert csak akkor van óra, ha legalább 3 ember összegyűlik és csak ketten jeleztük, hogy mennénk. Mi ez a hirtelen lustaság? Máskor 8-10 ember is van ezen az órán. Gondoltam, hogy akkor esetleg elmegyek Sopronba, mert egy hete azt hallgatom, hogy egyméteres hó van, és azt látnom kell, és biztos elképesztően gyönyörű az erdő, aztán kiszámoltam, hány órát kell vonatozni hány óra sétáláshoz, és arra jutottam, hogy az hülyeség.

Egyébként 78 kg vagyok a 26. héten, ami az ilyen kalkulátorok szerint kb. az alsó határ, 72-73-ról indultunk, de azért ez nem pontosan azt jelenti, hogy 5 kg-t híztam, hanem először fogytam hármat, aztán híztam nyolcat. Kicsit idegesítő, hogy a Rubint Réka minden nap elmondja, hogy ő a 28. héten 3 kg-nál tart, azért az elég kevés, nem kéne a nézőket feleslegesen frusztrálni ezzel. Amúgy 10-15 kg-t szokás hízni egy terhesség alatt, Pink 25-öt hízott, a túl soknak az a veszélye az esztétikai szemponton túl, hogy terhességi cukorbetegségre és koraszülésre hajlamosít. Na jó, tudom, hogy ez senkit nem érdekel rajtam kívül, csak fel akartam jegyezni.

És tegnap megkaptam eddigi legmenőbb terhességi kiegészítőmet, amiről csak azért nem tudtam, hogy a leghőbb vágyam és muszáj ilyet szereznem, mert nem tudtam a létezéséről, amíg Lobo nekem nem adta. Moleskin babanapló. És voltunk ultrahangon is, ahol a férjem is ultrahangozhatott, valamint kaptunk egy 3D-képet, amelyen a magzat pontosan ezt a mozdulatot mutatja be. Mit is mondhatnék.

Különben meg iszonyú fárasztó hetem volt és nagyon elegem van már a munkából, és nagyjából kétnaponta újraszámolom, hogyan is kellene a normál szabadságommal és a betegállománnyal és a szülési szabadsággal úgy sakkozni, hogy ne kelljen dolgoznom, de azért adjanak valami pénzt. Ráadásul az egyik mellékállásom, ami tök jó otthon végezhető munka volt, megszűnt (mert megszűnt a cég), ráadásul az általuk a rendelkezésemre bocsátott céges laptopot használom itthon, és azt így vissza kell adni. Kár, mert nincs "kedvem" egy jó laptopot venni, és ez a munka legalább érdekes volt, ahol szellemileg kihívást is jelentő részek váltakoztak agyatlan rabszolgasággal és grafikonok színezgetésével és hosszú távú terveim között szerepelt, hogy ezt fogom csinálni, amíg a gyerek alszik vagy más vigyáz rá.

Persze, lehet, hogy sose fog aludni és amíg más vigyáz rá, addig én fogok aludni és akkor nem merül fel ez a probléma.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása