Főleg tárgyak

2012.12.14. 16:08 - címkék: - komment

Kaptam a Kollégámtól, illetve Szöszitől egy kis kapucnis gyerekkardigánt, kb. egy játékmackó mérete, úristen, de cuki! Mivel túl lányos, ők meg fiút várnak. Úristen, lesz egy akkora gyerekem, mint az a kardigán, mennyire cuki lesz már. Ami azt illeti, nem is akkora lesz, hanem hónapok alatt fog belenőni.

Mi még sehol nem tartunk gyermekruha és egyéb felszerelés vásárlása terén, csak az van, amit kaptunk, így a gyereknek van egy sapkája, egy zoknija meg egy pulóvere, nekem meg egy mellszívóm meg egy szülés utánra való Béres Alexandra dvd-m*, és csomó rendes ember megígért már csomó dolgot, amit kölcsönad, ja, meg van egy vagon könyvem is a szülésről /gyermekágyról, a rukkoláról vagy kölcsönben, szóval nagy baj már nem lehet.

*Ez volt nagyjából az első dolog, amit megvettem, amikor megtudtam a terhességemet, és ezt is véletlenül vettem, mert azt hittem, terhesség alatt végezhető torna van rajta, de nem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása