Get pregnant, they said. It will be fun, they said.

2012.10.26. 10:38 - címkék: - komment

A legújabb tünetem a nyálfolyás, kb. úgy nyáladzok, mint egy Leponexet szedő éhes kutya. Az internet szerint ez gyakori terhességi tünet, vagy a vegetatív idegrendszer összevissza működése okozza, vagy pszichés. Gyógymódja nincs, esetleg hideg italok vagy öblögess kamillával, de úgyse használ, illetve pszichoterápia. Aha. Mégis milyen típusú pszichoterápiára gondoltunk úgy nagyjából? Amitől kevesebb nyála lesz az embernek? Tipikus szomatikus orvoslás, ha valamivel nem tudnak mit kezdeni, rámondják, hogy pszichés.

Amúgy a betegségeknek, tüneteknek Jelentésük is van, a nyáladzás jelentése, hogy valamire tudat alatt nagyon vágysz ("csorog a nyálad"), de nem mered magadnak sem bevallani. Én számtalan dologra vágyom rettenetesen, például egy Illy tejeskávéra, egy nagy tál gyümölcsre*, csokis churros-ra, egy jó csípős red curry-re, lehetőleg Koh Phanghanon, lassan bármilyen sportolásra, egy wellness-hétvégére, ahol bemehetek a vízbe és a szaunába is, ruhákra, kertes házra, valamint egymillió dollárra, ám ezeket mind bevallom magamnak. Mi lehet az, amit nem? Valami különösen bizarr szexuális aberrációm alakult ki pont az elmúlt három napban, amit nem merek tudatosítani? A churros is csak egy fallikus szimbólum, amit a számba akarok venni?

Komolyan mondom, ennyi választ el tőle, hogy homeopátiás szereket szedjek, bár szerintem a homeopátia kuruzslás és az ördög műve, de egyedül nekik van egy szerük kifejezetten nyáladzás ellen.

*Próbáltam, nagyon finom volt, rosszul lettem tőle.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása