John, fetch me my revolver

2012.01.18. 18:16 - címkék: - komment

Tegnap ellenben azt mondta a Kollégám, hogy mit sportolok, mert látszik rajtam, hogy megváltozott az alakom. Wow. Amúgy pilatesre járok ide szeptember óta, eddig 21 alkalommal voltam.

Ezenkívül már megint beteg vagyok, és rettentő dühös is, mert kivettem 4 nap szabit a jövő hét elejére, és bár a pszichoneuroimmunológia eredményei kiváló magyarázattal szolgálnak arra, hogy miért minden egyes alkalommal a szabija kezdetén betegszik meg az ember, én mégis igazságtalanságnak tartom. És be vagyok oltva influenza ellen, sportolok, szedem a C-vitamint, D-vitamint, Echinaecea-cseppet, eszem az élőflórás joghurtot, minden reggel gyümölcsöt reggelizem, és szelektíven gyűjtöm a szemetet, és mégis meg kell fáznom, ez rettenetes.

Persze, ami igazán rettenetes, az az, hogy ki tudja, mennyit kell várni a következő Sherlock-évadra.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása