Rendszeres kötelező egészségügyes rinyálás

2011.12.03. 15:33 - címkék: - komment

Ja, meg kaptunk üzenetet az orvosi kamara elnökétől, hogy magyar orvosnak itthon a helye, nehogy menjünk Szlovákiába dolgozni*, meg kaptam egy levelet, hogy mostmár fizessek az orvosi kamarának ötvenezer forintot**, mertkülönben. Isn't it ironic.

(*Mert Szlovákiában alacsony béreik miatt felmondott 2000 orvos és épp szükségállapot van, és ott amúgy alapból kétszer-háromszor annyit kerestek az orvosok, mint itthon, szóval ha valaki nem tízszer annyit akar keresni és nem tud angolul, nem akar megtanulni svédül, de tud szlovákul, akkor... nem, nem tudom, igazából kinek érné meg odamenni.)

(**Volt 2-3 év, amikor nem volt kötelező tagnak lenni, és énszerintem én akkor nem voltam tag, őszerintük meg igen, ezért eltérő a véleményünk a tagdíj ügyében is. Hasonló helyzetben lévő kollégáim jogi áttekintés után végül be kellett, hogy fizessék, szóval előbb-utóbb rám is ez vár, csak még eddig nem vett rá a lélek.)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása