Pánikot kerüljük

2011.12.01. 22:35 - címkék: - komment

Egy youtube-videót és egy doboz ginger tea* granulátumot kaptam tegnapelőtt, habár az utóbbi nem közvetlenül kapcsolódik a blogoláshoz, csupán közvetve. Imádom. (A blogolást is biztos, de most a ginger tea-t.)

Valahogy úgy vagyok a bloggal, hogy szerintem én minden lényegeset elmondtam már korábban, illetve a lényegtelen dolgok közül is azokat, amiket akartam. Persze, ez nem igaz, most kapásból eszembe jutott egy személyes és egy szakmai téma, amiről még nem írtam és szeretnék, de mégis az érzés az ez. Most írjam le huszadszorra is, hogy pedig akár szerethetném is a telet, hó meg szaloncukor meg minden, de énrajtam ilyenkor már a téli depresszió uralkodik? Már elmondtam tavaly meg tavalyelőtt meg azelőtt. Minek még egyszer, semmi értelme. Persze, lehet, hogy ez már a tünete.

Amúgy aktuálisan természetesen a téli depresszió uralkodik, valamint azokra az orvosokra haragszunk ma, akik kitanulják a homeopátiát, és utána lebeszélik a betegeket a korszerűen beállított gyógyszeres terápiáról. Ezzel szemben a fogorvosom sajnos nem homeopátiás módszerekkel dolgozik, hanem nagy fúrókkal meg csiszolókkal, a november során leszedte a fogköveimet és két fogat betömött, amely természetesen anyagilag és érzelmileg is megviselt, de sokkal kevésbé a vártnál, mert én súlyos százezrekre, hosszadalmas gyökérkezelésekre és nem szűnő fájdalomra számítottam. Nagyon jó fej fogorvosom van, szeretem, mostanában az a szavajárása, hogy "pánikot kerüljük". Eleve az egyik fogat ki akarta húzni, de aztán mégis megmentette.

Az univerzum meg fel akar, úgy tűnik, vidítani, reggel megtaláltam az elveszett fülbevalómat, amit úgy vesztettem el, hogy rögtön vásárlás után. Megvettem a boltban és másnapra eltűnt, két hónappal ezelőtt. Kb ezer forintos bizsu volt, nade mégis, egyszer sem viseltem. Ma meg ott volt reggel a könyvek között, fogalmam sincs, hogy került oda, gondolom, Mrs. Dalloway hordta eddig, vagy valamelyik másik. És megérkezett az avontól vagy oriflame-től (tényleg nem tudom) rendelt gránátalmás arckrémem is, nagyon boldog vagyok tőle, mert a decemberi katalógusból rendeltem, ami december 1-től érvényes, és máris itt van, aranyos kis tégelyben van, a tetejére gránátalma van rajzolva (gyengéim a különös gyümölcsöket tartalmazó kozmetikumok, hát még ha rá is rajzolják őket), rózsaszínű, jó illatú krém, és csak ötszáz forint volt egy doboz. Hát ezek az apró örömök az életben, különben meg nyomorúságosan vonszolom magam sötét reggeleken a ködben és csak azért nem rendelek Philips fényterápiás lámpát magamnak, mert úgyse használna.

*Miért nem magyarul írom, hogy gyömbértea, nos, nem vagyok rá hajlandó, mert Magyarországon nem kapható ilyen. Nem létezik "gyömbértea granulátum", csak dzsindzsörtí. Vagy ha láttok valahol, küldjetek pár tonnával és akkor onnantól majd úgy írom.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása