Élned, halnod

2011.11.15. 18:26 - címkék: - komment

Csak nekem van az a benyomásom, hogy az _összes_ ismerősöm külföldre költözik éppen, különös tekintettel az orvosokra, vagy most tényleg van megint egy ilyen hullám?

Én nem költözöm amúgy, mert a férjem még ősszel, amikor legutóbb épp megint elhatároztam, hogy én Budapesten egyetlen percig sem maradok tovább és én itt nem vagyok hajlandó levegőt venni, és vagy Angliába költözöm azonnal, vagy Skandináviába, vagy Sopronba, rádumált, hogy bírjak ki még 2-3 évet itt, mert ő még itt szeretne lenni. Kíváncsi leszek. Mármint nem arra, hogy kibírok-e 2-3 évet (nyilván), hanem, hogy abból pontosan hány év lesz a végére, és ha az a valahány letelt, akkor hova megyünk utána.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása