"A magyar bloggerek a rendszerváltás nagy vesztesei"

2011.07.01. 21:12 - címkék: - komment

A Médiatörvény kapcsán elő is kerestem a Bloggerigazolványomat, amit annak idején protekciós úton kéz alatt szereztem, anélkül, hogy bloghu-s lennék, vagy hogy levizsgáztam volna (ezért tart itt ez az ország). Közben találtam egy régebben eldugott és elfelejtett tábla Lindt csilis csokit is. Már megérte.

bloggerigazolvány

Így néz ki, belül meg kell adni az adataidat, anyád vércsoportját, nullás adóigazolást, szgk. rendszámát. Az apróbetűs rész szerint kommentelésre is jogosít, mindemellett a jelen körülmények között nem tartanám haszontalannak külön kommentelőigazolvány kiadását, természetesen megfelelő feltételekhez kötve.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása