Még több szenvedés

2011.04.30. 12:16 - címkék: - komment

Meg még attól vagyok kiborulva, hogy akarok venni egy biciklit, már csomót nézegettem, úgy harminc és hatvanezer között vannak azok, amilyet én akarok, erre ír egy levelet a Magyar Orvosi Kamara, hogy azonnal küldjek pénzt. Az úgy volt, hogy két éve vagy mikor írtak, hogy már nem kötelező tagnak lenni, de ha mégis szeretnél, küldd vissza kitöltve az alábbi nyilatkozatot, én nem küldtem vissza, ebből azt gondoltam, már nem vagyok tag. Azért küldtek továbbra is csekkeket, amiket elegánsan negáltam, ezt talán nem kellett volna. Aztán küldtek egy levelet, hogy ha nem fizetem be a csekkeket, nem lehetek tag. Gondoltam, jó, végre megszűnik. Erre most, hogy kötelező visszalépni, azonnal fizessem be az elmúlt évek elmaradt tagdíját. Kolléganőm hasonló cipőben jár, neki a férje jogász, utánajártak, és neki is csak annyit sikerült elintéznie, hogy külön eljárás nélkül befizethesse, de be kellett fizetnie. Ha nem lépsz be jövő hónapig, akkor nem praktizálhatsz orvosként többé.

Mondjuk bosszúból beléphetek inkább a brit orvosi kamarába, vagy nem lépek be és nem praktizálok többet orvosként, úgy kell nektek, vagy írok a Magyar Orvosi Kamarának, hogy oké, én odaadom nektek a 37 ezer forintot, de akkor cserébe legalább küldjetek egy biciklit. Női trekking, 18" vagy 55-ös vázméret. Jó állapotú használtat is elfogadok.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása