Hozzák már a sörömet, éjjá, éjjá

2011.04.15. 15:04 - címkék: - komment

Megállított ma két kiscsaj a plázában, hogy akarok-e ingyenes hajdiagnosztikát, gondoltam, szabadnapos vagyok és csak rengeteg bepótolandó feladattal vagyok lemaradva (1 db videófelvétel megtekintése és szkriptek kiválasztása, 1 db oktatóanyag-fejezet megírása, 1 db kb. 70%-ig kész tudományos cikk formába öntése, 30 db ellenőrző kérdés megírása tananyaghoz, 1 db absztrakt megírása kongresszusra, amit április 1-ig kellett volna leadni, 1/2 könyvfejezet megírása, amihez előtte el kell olvasni a téma szakirodalmát, mivel számomra még ismeretlen, 1 db 0%-ig kész tudományos cikk megírása, néhány könyv kiolvasása a mozgásterapeuta vizsgára, plusz 1 db pszichoterápiás könyv kiolvasása, mert az egyik betegemnél szerintem pont arra a módszerre lenne szükség, szóval semmi extra, csak a szokásos), úgyhogy kipróbáltam az ingyenes hajdiagnosztikát, ahol kiderült, hogy milyen sampont kellene használnom és ahol életemben először hallottam az eredeti értelmében használni azt a szókapcsolatot, hogy "egészséges fejbőr".

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása