This is a man's man's man's world

2011.03.13. 14:11 - címkék: - komment

Az európai pszichiátriai társaság éves kongresszusának "szexuális funkciózavarok terápiája" szekciójában a hallgatóság 98%-a és az előadók 100%-a volt férfi, jellemzően a negyvenes-ötvenes korcsoportból. Az előadások témájukban mintegy 52 %-ban a merevedési zavart tárgyalták, 47,5 %-ban a korai magömlést, illetve ezek gyógyszeres terápiás lehetőségeit a helyi kezeléstől a per os szereken át a mechanikus segédeszközökig (azaz mit tegyünk, ha nem elég sokáig nem elég kemény). A szekció maradék 0,5%-ában volt szó a késői magömlésről, illetve csupán említés szintjén az ún.  nőkről, akiknek kéne valamit adni, hogy gyakrabban legyen kedvük hozzá, de az eddigi tabletták nem váltották be a reményeket. Részemről le voltam nyűgözve, szerényen üldögéltem kisszoknyámban, harisnyámban és csendben jegyzeteltem, nem vagyok annyira vagány, hogy a végén a hozzászólásoknál felálljak és elmondjam ezt.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása