Minden világok legjobbika

2011.01.16. 22:34 - címkék: - komment

Úgy tűnik, mégiscsak - majdnem készre - megírtam, amit kellett, rettenetes rinyálás és szenvedés és pótcselekvés közepette. Magam sem hittem volna. Az összes, azaz 3 kivételével az összes témához kapcsolódó cikk olyan újságban jelent meg, amihez az egyetemi könyvtárnak (ahová PhD-s koromban kaptam távoliasztal-hozzáférést, szóval amikor otthon vagyok, akkor is ott vagyok) nincs fulltext-hozzáférése, az összes közleményt emailben a szerzőktől vagy a friendfeed-es bandától kellett megszereznem (köszönet KT-nak a tippért, amely jelentős mértékben mozdította elő tudományos karrieremet azóta is).

Valamint szerencsétlen Noise-os kiscsajok és hozzátartozóik. Tegnap éjszaka írtam az egyik fejezetet, és közben nézegettem a netet, szerencsére Húgom rögtön felvette a telefont és nem kellett órákig paráznom, hogy ott van-e vagy nincs, de még így is rettenetes volt még olvasni is róla. Persze azért én ebből is csak azt hoztam ki a magam számára nézve tanulságul, hogy nem akarok Budapesten élni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása