2011.01.13. 11:30 - címkék: - komment

Most azt a részét nem értem éppen, hogy mi az, hogy "a dupla fizetésért plusz munkát kell vállalniuk"? Tudniillik az orvosok, akik nem fogadnak el hálapénzt, dupla fizetést kapnának, de a dupla fizetésért mentőzniük és háziorvosi ügyeletet vállalniuk kellene. Akkor ugyanott vagyunk, mint most, mert jelenleg az az orvos, aki mellékállásban mentőzik és háziorvosi ügyeletet vállal, többet keres, mint az az orvos, aki nem vállal ilyen mellékállást. Én azért nem mentőzöm és vállalok háziorvosi ügyeletet, mert már csak a pszichiátriához értek és tutira nem tudnák levezetni egy szülést, másrészt iszonyú fárasztó mindkét terület, én azt fiatalabb éveimben sem bírtam volna, ehelyett másmilyen kiváló mellékállásaim vannak. Tulajdonképpen már rég megvalósítottam a fenti modellt, amennyiben nem fogadok el hálapénzt (jó, inkább az fedi a valóságot, hogy nem adnak, de a végeredmény ugyanaz), ezért jobb hónapokban majdnem dupla fizetést kapok, csak ezért a pénzért plusz feladatokat is kell vállalnom, mint magánrendelés, fordítás, előadások, szűrővizsgálatok, mikor mi.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása