Negyedik hét

2010.10.02. 15:33 - címkék: - komment

Lógok még egy kajás poszttal, ami rövid lesz, de összefoglalós. Egy hónapig ettem a Bioséf Ornish nevű diétáját, ami szívbetegeknek és elhízottaknak lehet jó, a klasszikus sok zöldség, sok rost, sok hal, fehér hús iskolát követi, nincs benne fehér liszt és cukor. Csak ebédre ettem az étrendet, bár van belőle reggeli és vacsora is, és így nem fogytam semmit, de ezen nem lepődünk meg, mert pont abbahagytam a sportolást és munkahelyi stresszből kifolyólag sok édességet sütöttem és ettem, főleg este.

A héten ezeket ettem: citromos-fahéjas almaleves, diós csirkemell, zellerrel és paprikával pirítva szója szószban, burgonyapalacsinta zöldséges vörösbabbal, zsírmentes joghurtos gyümölcs apróságok, frankfurti krémleves szójavirslivel, karalábéfőzelék sárgarépában sült jércefasírttal, almában sült tejpuding, bazsalikomos ricottával töltött paradicsom cukkínis spagettivel, zöldséges "samosa" lencseraguval, joghurtos kölespuding. A hét fénypontja a csütörtöki nap volt, az egész hónap legjobb ebédje a ricottával töltött paradicsom cukkinis spagettival, a klasszikus vega friss zöldségből készült bioséfes ételeket idézte, nagyon finom, ropogós, szép, minden tekintetben szuper volt, ugyanígy a desszert is, az almában sült tejpuding, asszem három darab almában sült tejpuding volt benne. Rám is fért, mert a csütörtöki nap munkahelyi stressz szempontjából nagyjából a mélypontnak felelt meg.

Köszi, hogy kibírtátok, köszi a bioséfnek is, ha több pénzem lenne, én akármeddig ezt enném, de ahhoz, hogy saját pénzből ennyit költsek ebédre, sajnos még nem keresek eleget. Ja, az adagokról még annyit, hogy a főételek nem túl nagy adagok, inkább közepesek, viszont a leves és a desszert is mindig elég nagy adag szokott lenni, sose egy szelet süti, hanem inkább kettő vagy három. A honlapon némelyik recept már szerepel, ha valaki otthon akarna ilyesmit főzni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása