Íme, hát megleltem hazámat

2010.09.18. 19:39 - címkék: - komment

Én tényleg fel voltam rá készülve, hogy az olvasótermekkel kapcsolatos idealisztikus várakozásaim majd csorbát szenvednek a kietlen valóság, ööö, nem tudom befejezni ezt a képzavart, rideg acélköntösén*, és kiderül, hogy a Szabó Ervin bölcseleti olvasótermében huzat van és négyéves gyerekek rohangálnak visítozva, de nem. Ott töltöttem szombaton majdnem a teljes nyitvatartási időt, kényelmes, bőr bevonatú székek vannak, sötét faburkolat, csigalépcső, kandalló, hatalmas ablakok mögött kék ég, csendben olvasgató vagy diszkréten horkoló látogatók, pszichoanalitikus szerzők katalogizálva, és kettőszáz forint a büfében egy tejeskávé. Miért nem szóltatok nekem erről előbb?

*Elnézést, 18 napja nem vettem ruhákat, mindenről azok jutnak eszembe.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása