We’re half-awake in a fake empire

2010.09.07. 18:42 - címkék: - komment

Úgy döntöttem, hogy már kinőttem abból a korból, amikor illik utálni a láncleveleket és blogos játékokat, szóval inkább szeretem. Soroljak fel 15 albumot, amire mindig emlékezni fogok. Most így ezek jutnak eszembe, van olyan, ami azért emlékezetes, mert imádom, meg van olyan, amit az életem egy bizonyos szakaszában (azokban az években; vagy azon a buszos utazáson, amikor nem volt nálam más zene) olyannyira szanaszét hallgattam, hogy már a fejemben van benne.

The National - Boxer
Portishead - Dummy
Pink Floyd - Dark side of the moon
Yes - Close to the edge
Joan Jett - Bad reputation
Alanis Morrissette - Jagged Little Pill
Joni Mitchell - Blue
Cseh Tamás - Levél nővéremnek
The Doors - The Doors
Dido - No angel
Arcade Fire - Funeral
Regina Spektor - Begin to hope
Red Hot Chili Peppers - Californication
Nina Simone - My baby just cares for me (ez asszem egy kalózlemez, igazából best of)
Paula Cole - This fire

Meg eszembe jutott most kb. még 15, aminek rajta kéne lennie, de mit húzzak ki.

Nem annyira szeretném továbbadni konkrét embereknek, hanem inkább most az tetszik, hogy csinálja meg mindenki a saját blogjában, akinek kedve van.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása