Akkor a miheztartás végett

2010.02.24. 07:55 - címkék: - komment

Jól elkaptam a náthát persze, dehát tavasz eleji nátha, része az élménynek.

Ellenben azt szeretném mondani a kedves olvasóközönségnek itt nyíltan és egyértelműen, hogy vannak bizonyos íratlan szabályok itt a blogoszférában, vagy legalábbis az én időmben még voltak, és ezek közül az egyik az, hogy ha ismerjük a blogger kilétét vagy hollétét a való világban, akkor sem utalgatunk rá kommentekben. Pontosan tudom, hogy valódi inkognitóm utoljára 2003-ban létezett, tudok együtt élni ezzel, de ez akkor is bosszant, ilyet nem illik.

Á, nem is egyszerűen bosszant, tudjátok mit, inkább hisztériás rohamot kapok miatta. Még egy köcsög be meri kommentelni, hogy tudja ám, hol dolgozom, meg tudja ám, ki a férjem, és attól függően, hogy milyen napom lesz aznap és kapok-e levegőt az orromon, megszüntetem a kommentelést úgy, ahogy van, vagy megszüntetem ezt a blogot úgy, ahogy van, és valami értelmesebb hobbi után nézek.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása