Beyond your tunnel vision reality fades

2010.01.31. 13:01 - címkék: - 5 komment

isolde: - Úgy hiányzik nekem a Valóság. Igazi dolgok, amik nem ilyen mentális konstruktumok, amiket nem ember talált ki önfejében, hanem léteznek. Ami miatt az L. elment egyszer egy évre tuját pakolni teherautóra, holott amúgy informatikus. Nem mentális folyamatoknak akarom tudni a nevét, hanem növényeknek akarom tudni a nevét (mint ahogy tudtam is, csak már sokat elfelejtettem). Tárgyakat akarok, mozdulatokat, időjárást. Létező dolgokat. Még a mozgásterápiás képzésen is olyan kézzelfogható dolgokról volt szó tegnap, hogy az Időt az archaikus társadalmak körként képzelték el, a nyugati társadalmak számegyenesként, mígnem Nietzsche javasolta a végtelen sugarú kört. Nagyon klassz, szeretek elvont lenni, szeretem a szelfszerveződést, a faktoranalízist, az interaktív memóriarendszereket, a szubjektív időélmény neuropszichológiáját, de... hiányzik a Világ.

Férj (megértően): - Aha, megértem... Menjél mosogatni, az konkrétum.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása