Vaguely life fades away

2009.11.18. 12:09 - címkék: - komment

Van az, hogy nekem semmi érzékem nincs az időhöz, nekem ne magyarázza senki, hogy az egyik év ugyanolyan hosszú, mint a másik, vagy az egyik hét ugyanolyan hosszú, mint a másik, én a tizenhét éves szememmel nézem magam vagy a hetvenévessel, és minden lehetséges évfordulót elfelejtek és ha meg is jegyzem, akkor se tudom, hányadik, kb. semmilyen évszámot nem tudtam megtanulni történelemből és nem is érdekelnek. Most viszont kiszámoltam, hány éves leszek idén, harminckettő! Durva.

Sokkal nagyobb probléma, hogy nincs még 2010-es naptáram, és nem tudom eldönteni, hogy maradjak-e a piros Moleskinnél, szeretem és nincs jobb ötletem, de nem jó a minden évben egyforma naptár, összefolynak tőle az évek. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása