"I'm considering alcoholism as a new carrier path"

2009.11.16. 15:55 - címkék: - 4 komment

Úgy mégis, mennyi önismeretbe kellett volna járnom, hogy ne izgasson, ha állandóan elégedetlenkedik velem a főnököm? Rendben, túlérzékeny vagyok, mert régen voltam szabin és nehéz időszak áll mögöttem, de akkor is. Én nem vagyok ehhez hozzászokva.

Pedig tegnap még hogy szerettem a szakmámat, ma meg már másfél óra után ellenállhatatlan vágyat kezdtem érezni, hogy megnézzem, mennyiért és milyen robbanószereket lehet rendelni a neten elmenjek inkább zongoristának egy kuplerájba. Mondjuk a Filozófus szerint "olyan itt dolgozni, mintha egy harcmezőn egyik lövészárokból rohangálnál a másikba", és ő csak tudja.

Na mindegy, most elmegyek  a másik munkahelyemre, hátha ott jobb.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása