Harisnya, pszichológusok, forralt bor

2009.11.14. 10:47 - címkék: - 3 komment

Hát jól van, akkor nem veszek harisnyát, csak egy ötlet volt. Amúgy is már csak két hétig kell kibírnom ruhavásárlás nélkül, de az mind semmi, mert már csak kicsit több, mint két hétig kell kibírnom thai masszázs, ginger tea, red curry és watermelone shake nélkül. Addig meg veszek könyveket, azzal kapcsolatban ugyanis semmiféle elhamarkodott fogadalmat nem tettem. 

Még az volt, hogy beszélgettem D.-vel a kocsmában, aki egy ideje könyvekkel kapcsolatos beszélgetéseket meg kerekasztalokat is szervez, és a könyvek között pszichés könyvek is vannak, és döbbenten mesélte nekem, hogy "Én azt hittem, hogy a pszichiáterek és a pszichológusok majd szakmájukból adódóan intelligensen, nyitottan és együttérzően lesznek képesek egymással vitázni, és megértik a másik álláspontját és toleránsak azzal" - itt már hangosan kacagtam. - "Ehelyett már a telefonban közli X, hogy ő szívesen eljön, kivéve, ha Y-nal kell vitáznia, mert ő aztán azzal nem ül egy asztalhoz, csak nem képzelem?!". Tisztára Brian élete.* Valamint megtudtam, hogy én valójában a hagyományos családi értékrendet felrúgva már jó ideje nyitott házasságban élek, mert az uralkodó szexuálpszichológiai terminológia szerint a "nyitott házasság" nem azt jelenti, hogy bárkivel dughatsz, hanem azt, hogy beszélgethetsz olyannal, aki nem a férjed, megszerethetsz más emberi lényt is, intellektuálisan inspirálhat, és/vagy elkísérhet a moziba másik fiatalember és/vagy hölgy. Ki hitte volna. A Kiadó kocsmában viszont csak óvatosan igyatok forralt bort, én két kis pohártól teljesen rosszul voltam másnap, nem tudom, miféle lőréből csinálják. Igaz, hogy én borsószem királykisasszony vagyok, megfájdul a fejem a széltől is, szóval lehet, hogy nem mérvadó.

*Reg: - Fel vagy véve. Figyelj. Egy valamit utálunk jobban a rómaiaknál, azt a büdös Júdeai Népfrontot!
Francis: - És a Júdeai Nemzeti Frontot is!
Stan: - És a Júdea Népe Frontot. A Júdea Népe Frontot. Köpködők!
Reg: - Mi vagyunk a Júdea Népe Front!
Stan: - Ó. Azt hittem, mi a Nemzeti Front vagyunk.
Reg: - Népe Front!
Francis: - És mi van most a Nemzeti Fronttal, Reg?
Reg: - Ott ücsörög. (rámutat egy magányosan ülő idős emberre)
Reg, Stan, Francis, Judith: - KÖPKÖDŐ!

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása