It's all the same f*cking day, man

2009.11.10. 16:20 - címkék: - 1 komment

Akkor legyenek a rinyálás helyett tények-tévhitek. Összesen 4 reviewertől kaptam összesen 39 db kommentet a Cikkemre, ebből 18-ot válaszoltam meg eddig. Nagyjából legalább minimum két reviewerkomment/nap átlagsebességgel kell haladnom, ha mindet meg akarom válaszolni, mielőtt elutazunk és nem akarok még Thaiföldön is ezzel foglalkozni, ahelyett, hogy zombis, űrhajós és pszichoterápiás könyveket olvasnék a függőágyban. Most azt gondolom, hogy: 1. tök jól haladtam eddig, nyugodt lélekkel elmehetek most a kozmetikushoz, 2. soha nem leszek képes befejezni, amúgy se tartok a felénél igazából, mert biztos a nehezebbeket hagytam későbbre, egész életemben ezt a cikket fogom írogatni és küldözgetni, soha az életben nem mehetek nyugodt lélekkel kozmetikushoz többé, veszett hering ugrik ki a patakból és a lábikrámba mar, ésatöbbi.

Nem számoltuk bele, mennyit segít vajon világhírű statisztikusunk, mivel ez teljesen kiszámíthatatlanul a nagyon sokat segít és a semennyire sem ér rá között mozog, valamint át kell-e írnom még sokszor nyelvezetileg, illetve lesz-e addig Világvége, de talán nem, mert a maja naptár sajnos csak 2012-re teszi az Apokalipszist, és az rajtam most nem segít fikarcnyit sem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása