Amikor egy reggel Gregor Samsa nyugtalan álmából felébredt

2009.10.13. 17:54 - címkék: - 6 komment

Visszajelzéseket kapok arra vonatkozólag, hogy egy pszichoterapeutává változtam, ezen most elgondolkodtam és mérhetetlen önreflexiómmal rájöttem, hogy "basszus tényleg", és eleinte még tudatában voltam a jelenségnek (konkrétan itt), aztán egy idő után már nem volt rá belátásom. Valamit tenni kell, talán egy viselkedésterápiás programot kellene kidolgoznom önmagam számára, sok logikát igénylő, magányos feladattal, sporttal, és agyatlan akcióhorrorral, drámák, művészfilmek, emberek és pszichoterápiás könyvek tiltólistán. Mi lesz ennek a vége, egy ilyen idegesítően bölcs asszony leszek, empatikus, kongruens, feltétel nélkül elfogadó, aki hosszú nyakláncokat és sálakat visel és mindennek képes látni a másik oldalát is és együttérzően értelmezi az emberek viselkedését, ó, irgalom atyja, ne hagyj el. 

Istenem, a régi szép idők, amikor még mindenfajta önreflexió nélkül* voltam képes hisztizni, vagy anélkül utálni embereket, hogy megpróbálnám elfogadni őket és megérteni tetteik mozgatórugóit. Megvolt azért annak a varázsa.

*Ilyen sose volt, 13 éves korom óta naplót írok, ne álltassuk magunkat.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása