"Your home is where your books are"

2009.10.12. 23:32 - címkék: - 11 komment

Meg még azon gondolkodtam múlt héten a villamoson a frissen szerzett obskurus mozgásterápiás könyvet olvasva, hogy az emberek is olyanok, mint a könyvtári könyvek, vissza kell őket adni a végén. Más országba költöznek, meghalnak, elhagynak, elhagyjuk őket. Van, amelyik megváltoztatta az életedet és a gondolkodásodat és sokat tanultál belőle és egész bekezdéseket tudsz fejből idézni, és van, amelyik csak untatott vagy bosszantott, és van, amelyiknél örülsz, hogy megszabadulsz tőle, és némelyik miatt meg papírzsebkendők százait sírtad tele. És van, amelyik izgalmas és elsőre nem is érted, és van, amelyiket annyira megszereted, hogy magaddal viszed a fürdőkádba és az ágyba is. De a végén mindegyiket vissza kell vinni a könyvtárba. Csak kölcsönben vannak nálunk az emberek. 

Ez most így leírva olyan szomorú gondolatnak tűnik, pedig én nem szomorúan gondoltam, de mit várunk tőlem, nekem már oviban is egy könyv volt az átmeneti tárgyam (a Kipp-Kopp a hóban című). És ha most rajta lennék bármelyik közösségi portálon, és tisztában lennék a könyvtáram méretével, akkor kiszámolhatnám, hogy több ismerősöm van-e, mint ahány könyvem. De szerintem több.  

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása