We're the stars on Earth

2009.09.11. 22:02 - címkék: - 1 komment

Zavart érzek az Erőben a munkahelyemen, valami rossz vagy valami változás, valami mintha lenne a levegőben, ezért megnéztem a karrierhoroszkópomat idén őszre (amiben egyáltalán semennyire sem hiszek, az a karrierhoroszkóp, de attól még megnézhetem). Tehát a csillagok szerint a munkahelyem nem változott meg, csak én lettem nyűgös, kötekedő és ingerült. Őszre azonban olyanok várhatóak, hogy a Nyilasnak egyedül kell megoldania feladatokat, hogy összetűzésbe, sőt, feloldhatatlan ellentétekbe keveredik kollégáival, valamint, hogy anyagi helyzete siralmas lesz. A Mars és a Jupiter miatt van.  

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása