I can't see nothing good, nothing is so bad

2009.09.08. 11:20 - címkék: - 14 komment

Voltam szemésznél, a retinám a helyén*, minden gyógyul (jó hír), ellenben a szemlencsém nagyon rosszul bírja a gyűrődést, ez azt jelenti, hogy az üvegtest helyére tett gáz ritkán okozhat szürkehályogot, és én úgy tűnik, esélyes vagyok erre (rossz hír). A szürkehályog azért nem akkora gáz, tízperces ambuláns műtéttel betesznek egy műlencsét (jó hír), azonban a TB csak azt a lencsét támogatja, amivel vagy távolra, vagy közelre látsz jól, és nekem, mivel a másik szemem se nem rövid, se nem távollátó, egy bonyolultabb lencse kéne, ami b. 160 ezer forint (rossz hír), de még reménykedünk, hogy erre mégsem fog sor kerülni (jó hír). 

Jövő csütörtökön lézerez, ez egy rövid, ambuláns műtét (ööö... oké, legyen jó hír), olvashatok (jó hír), nem sportolhatok, max szobabiciklizhetek, vagy más olyat, ahol a fejem egyáltalán nem mozdul el (rossz hír). Megkérdeztem, hogy alkalomadtán ülhetek-e repülőre decemberben, mire azt mondta, szerinte igen, mert addigra felszívódik a gáz, és ha akkor ismét leszakad a retinám, akkor úgyis szilikonos feltöltést fog csinálni, amivel lehet repülni (hát ezt végképp nem tudom hova besorolni).

Pénteken megyek dolgozni. Gondolkodom a csütörtökön is. Igazából a szemész szerint, ha akarok, mehetek nyugodtan, a háziorvos ellenben nagyon szívesen kiírna pár hétre, de tegnap megtudtam, hogy a betegállomány alatt az ember a fizetésének az 50 %-át kapja csak meg, ami esetemben elenyésző, a hiteltörlesztéseim se jönnének ki belőle, és egyébként is multifokális műlencsére kell gyűjtenem, úgyhogy túl sokáig nem henyélhetek. Ami igazságtalanság, mert rám férne. Ja, az is igazságtalanság, hogy hiába van PhD-m, ugyanúgy kb. elfogyott a fizetésem 8-án. Most megint írom egy füzetbe, mit költök, hátha az segít. Nevetséges.    

Különben jól vagyok, és valóban egyetlen örömöm az életben, hogy elkezdődött a mozgásterapeuta képzés, ami klassz és lelkesedem. De majd máskor mesélek róla, mert most éhes vagyok, és vettem az intersparban egy juharszirupos-diós táskát, amit még nem ettem meg, és ez nem hagy nyugodni. 

*Amúgy a bal szememmel nem látok, szóval teljesen érthető lenne, ha esetleg veszítettem volna a liberalizmusomból. Smile. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása