Ebédhírek

2009.07.20. 16:49 - címkék: - 4 komment
Múlt héten ettem Gastroyalt, ami semmi extra, nem volt kiemelkedően finom, de ehetetlen sem, előnyük, hogy tényleg az volt a dobozban, ami az étel neve (bár a sopszka salátában az én fogalmaim szerint több paradicsom van, de lehet, hogy én tévedek, mivel imádom a paradicsomot), és hogy reggel kilenckor idehozta az ebédemet a futár, tehát sosem kellett éhesen várakoznom. Erre a hétre rendeltem a Telfoodtól finom(nak hangzó) diétás ebédeket, vissza is igazolták, ma 16.51-ig nem hoztak semmiféle kaját, nem hívtak, nem írtak emailt, hogy baj van, és négy telefonszámuk közül egyiket se vették fel, nem tudom, mi lehet velük, viharkár, összeomlás, de kénytelen voltam végül szalámis szendvicset venni a büfében. Most nem szeretem őket annyira.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása