Az idő nem boldogít

2009.06.05. 13:17 - címkék: - 2 komment

Számtalan világmegváltó dolgot terveztem szabadságom idejére, mint például sport, rendrakás, vasalás, tematikus blogjaim újraélesztése, összes barátaim végiglátogatása, esetismertetések megírása pszichoterapeuta záróvizsgára, tanulás pszichoterapeuta záróvizsgára, eperlekvár készítése. Ilyesmi. Ehelyett felkeltem ma tizenegykor és eddig kb. ittam egy kávét, de azt gondolom, hogy ez az élet rendje, majd jövő héten pánikszerűen és értetlenül szidom magam, amiért mindent az utolsó pillanatra hagytam vagy ilyesmi. Ez a terv.

(Ja, a címben szereplő mondatot sajnos nem én találtam ki, hanem ők. Megjegyezném azért, hogy az isolde blog szerkesztősége alapvetően nem támogatja a graffitit, amennyiben az épületek összefirkálását jelenti mégoly művészi módon is, ezzel szemben a street art bizonyos, nem rongáló típusú megjelenési formáiért szívesen rajongunk.)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása