Oh, buddy, here we go

2009.05.16. 20:56 - címkék: - 2 komment

Dolgoztam ma sokat, meg azon gondolkodtam, végülis mennyi mindent tanul az ember a sorozatokból, én például régebben mindig úgy szoktam beszélni magamhoz, hogy "hagyd már abba a nyomorult, szánalmas pótcselekvést, és írd a szánalmas disszertációdat, te szerencsétlen lúzer, nem igaz, hogy még erre se vagy képes", és akkor láttam ezt a revelációértékű 30 Rock-epizódot, és rájöttem, hogy százötven óra önismeret ide vagy oda, van még mit tanulnom Jack Donaghy-tól, lássuk be. 00.21-nél kezdődik a kérdéses jelenet.

Jack: Oh buddy, here we go.  Bases loaded.  Bottom of the ninth.  Are you going to step up?  Oh yeah.  Because it’s winning time, you magnificent son of a bitch!  You go in there and show them.  Make mommy proud of her big boy because he’s the best!  Just do it!  Is it in you?!  I’m lovin’ it!
Liz: Were you psyching yourself up in the mirror?  I do that sometimes before I go to a party where I don’t know a lot of people.
Liz: Stop sweating you idiot! What is wrong with you? YOU STUPID BITCH!!!

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása