2009.05.05. 18:32 - címkék: - komment

Még azon gondolkodom, hogy most volt Niké szülinapi házibulija, és hogy öt évvel ezelőtt ekkortájt jöttem össze (először) a férjemmel, és Kollégám is akkortájt jött össze a Szöszivel (reméljük, nem fog neheztelni az elnevezésért). Énszerintem én egészen nagyon pontosan emlékszem az akkori eseményekre, egyébként teljesen változó az epizodikus memóriám, előfordul, hogy arra sem emlékszem, hogy valami fontos dolog egyáltalán megtörtént, vagy hogy úgy nagyjából melyik évben, máskor pedig egészen apró részletekre is. Lényeg, hogy most hétvégén a bulin Kolléga konyhájában némi ellentmondásba keveredtünk Szöszivel a dátumokat illetően, azazhogy április 23-a milyen napra is esett, úgyhogy most uánanéztem a blogomban és elárulom, hogy péntekre. 

Tulajdonképpen nem emlékszem már, hogy mi nem stimmelt az emlékezetünkkel kapcsolatban, a dátumokkal volt-e baj vagy mivel? Mindenesetre volt április 16. Niké szülinapi házibulija, ahol a Boardos Fiúnak magyaráztam a konyhában, hogy egyedül lenni milyen jó, és ott volt Szöszi rózsaszín blúzban, meg az a barátnője, aki most a Boardos Fiú barátnője, mert a világ egy hatalmas Melrose Place. Aztán voltunk Tömő buliban április 21. szerdán, aztán április 23. péntek hajnalban összejöttem a férjemmel, majd elrepültem Londonba. 

 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása