Reklámozok egy boltot, mert megtetszett

2008.11.04. 14:27 - címkék: - 4 komment

Éppen eltévedtem (nem igazából, csak kicsit) a hetedik kerületben és akkor elmentem egy ruhabolt előtt, amire az volt kiírva, hogy Jajcica, pontosabban: Jajcica, ilyen-olyan ruhák is. És először elmentem előtte, mert nem akartam azzal húzni az időt / fájdítani a szívemet, hogy hó végén, nulla anyagi fedezettel olyan ruhákat nézegetek, amiknek a viseléséhez már úgyis túl öreg / túl konszolidált vagyok (ezt már a kirakat alapján lehetett tudni). Úgyhogy csak benéztem az ajtón, ott volt egy lefelé vezető lépcsősor és egy Blues Brothers-ös póló, és akkor gondoltam, na jó, csak körülnézek, végülis mit árthat az.

Gondolom, a célközönség már úgyis régesrég ismeri a helyet, de azért hadd reklámozzam, ha már ennyire megtetszett. Nagyjából a régi Ciánkáli boltok meg az öreganyám padlásának kínálata vegyül benne, vintage, punk, hippicuccok, katonai gyakorló, csipkefűző, dzsörzéruha, Chaplin-kalap, parasztblúz. Jó nagy, az eladók pedig - egy meghatározhatatlan korú nő és egy tarajos punk - nem szekálnak, ha csak nézelődsz, de amint akartam valamit, segítettek. Igazán nagyon tetszik a hely, sajnos nem innen fogom beszerezni a munkaruháimat, de aki szeret régi, vagány cuccok között időzni, az szeretni fogja, itt a honlapjuk. Tök jó, hogy vannak ilyen helyek.  

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása