Well, like all women, she's shoe mad.

2008.07.18. 16:48 - címkék: - 14 komment

Aréna Pláza kedvezményes szerda, bemegyünk kb. az egyetlen cipőboltba, ami nem vesz részt az akcióban (Office Shoes). Ehelyett olyan akciójuk van, hogy ha két cipőt veszel, a másodikat féláron kapod. Az alaphelyzet, hogy húgom venni akar magának egy cipőt, így kézenfekvő, hogy én is vegyek magamnak egyet, és akkor az övé féláron lesz. Mivel én amúgy borzasztóan utálok cipőt venni és magamtól sosem veszek, ki kell használnom azokat a helyzeteket, amikor rákényszerülök, máskülönben egyáltalán nem lennének cipőim. Ezért odahozok egy vagány, ám nőies Sketchers cipőt (ábránkon), amit már régóta kinéztem.  

Húgom (aki amúgy nyolc évvel fiatalabb nálam, mostanában úgy néz ki, mint egy szupermodell, és az eladó srácok legnagyobb örömére épp a hatodik, ezúttal rózsaszín csíkos Converse tornacipőt próbálja): - Ez...??!
én: - Most mi van, tök cuki.
Húgom (lassan, oktató hangsúllyal, szinte szótagolva): - Nem cukinak kell lenni, hanem dögösnek.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása