Shopping is my salvation

2008.06.12. 21:33 - címkék: - 6 komment

Ma először nem kell sehova se mennem délután, ezért munka után elmegyek a plázába, először az Yves Rocher-ba, veszek narancsbőr elleni zselét, amit nem állatokon kísérleteztek, befestetem a szempillámat a kozmetikában, elcsevegek a kozmetikuscsajjal a brazil fazongyanta gyötrelmeiről, aztán felpróbálok pár Sketcher's papucsot és szandált, megnézem, milyen új vicces feliratos pólók vannak a New Yorkerben (semmilyen), majd színes csíkos melltartókat veszek a Woman's Secretben, mert kapok rá kedvezményt az Elle Shopping kártyámmal. És akkor még én szólok be a Szex és NY-ra.

(Egyszer láttam egy pólót a Terranovában a címben szereplő felirattal, de nem vettem meg, máig is bánom.)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása