I was feeling lonely feeling blue

2008.03.18. 12:08 - címkék: - 10 komment

Hallgassunk Goldfrapp-et most. Főleg a vége tetszik nagyon a videónak, ahogy váltakozik a fény, meg a legvége elég vicces. És a szövege is, miről szól ez a szám?

It's a blue, bright blue Saturday, hey hey
And the pain is starting to slip away, hey hey

I'm in a backless dress on a pastel ward that's shining
Think I want you still
But there may be pills at work


Goldfrapp - "A&E" from Mute Records on Vimeo.

 

Egyébként pedig gyönyörű az új Goldfrapp album. Azon gondolkodom, amióta az L. ideadta, hogy vajon honnan ismerem én a Goldfrapp-et, és honnan van meg nekem a Felt Mountain gyári cd-n, ami amúgy bukás volt nekik, kb két ember vette meg, és abból is az egyik én voltam, de hogy miért? Csak arra emlékszem, hogy egyetem alatt már megvolt, de fogalmam sincs, ki ajánlotta, és akkoriban még nem volt internet, szóval az nem lehet, hogy valami blogon olvastam róla. Csak az ismerőseim ajánlgattak zenéket akkoriban, de a Goldfrapp-et senki se ismerte rajtam kívül, hanem mindenkinek én mutogattam. Szóba jön még a pasas a használtcédé boltban a Bródy Sándor utcában, az egyébként egy remek hely volt, pár négyzetméteres alagsor, morcos zenészkülsejű ötvenes pasas, aki remek ízléssel válogatta össze az árukészletét, és számos Morcheeba, Yes és Pink Floyd cd-m származik tőle. Tudta, hogy milyen zenét szeretsz, és néha ajánlott újakat. Persze, már régesrég bezárt. A Goldfrapp-et viszont valószínűleg nem ő mondta, mert emlékszem, hogy jó drágán vettem meg a vadiúj cédét a Virgin Megastore-ban, de hogy miért, nem tudom. Még az lehet, hogy láttam valami klipjüket a tévében, mondjuk ezt, és azért, csak hát tévém sem volt akkoriban.
Szóval a Felt Mountain, az kicsit Portishead-re emlékeztetően gyönyörűségesen nyomasztó, azóta pedig egy fokkal derűsebb zenét csinálnak, és ez furcsa módon egyáltalán nem tett rosszat, hanem nagyon jó.

Akkor már csak arra vagyok kíváncsi, hogy az emberek inkább a blogokba beszúrt videókat preferálják, vagy jobban szeretik, ha csak a számot lehet meghallgatni? Mikor hallgatják meg nagyobb eséllyel? Mondjátok.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása