A patkány éve

2008.03.05. 23:13 - címkék: - 4 komment

A 2008-as kínai horoszkópom "szakmai" rovatában összesen hatszor (!) szerepel a "kihívás", ezen belül kétszer az "izgalmas kihívás" kifejezés. Egyszer a "hullámvasút" is, a biztonság kedvéért. Miért érzem úgy, hogy ez borzalmas és ijesztő? Miért nem mentem műkörmösnek? Emellett nem lesz egy fillérem se, csak további adósságokba verem magam. Ellenben, ha még egyedülálló vagyok, egy összejövetelen megismerkedhetek életem párjával, bár van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezt az utóbbi részt csak a nők lapja café újságírója biggyesztette a végére a szingli olvasóközönség kedvéért.

Egyébként arra is rájöttünk tegnap, hogy feltehetően azért van némi diszkrepancia a blogom és a valós személyem között, mert én (az isolde blogot író valós személy) Nyilas vagyok Ikrek aszcendenssel, isolde (szül. 2003. jún. 7.) pedig Ikrek és az aszcendense Nyilas. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása