Az élet máshol van

2008.01.09. 15:42 - címkék: - 2 komment

Annak ellenére, hogy szabin vagyok, viszonylag sokat tartózkodom a munkahelyemen, de legalább mintegy véletlenül összefutottam az egyik leendő vizsgáztató Proffal, aki biztosított felőle, hogy csak akkor fog megbuktatni, ha segghülye vagyok. (Nem ezeket a szavakat használta, hanem hogy "triviális pszichiátriai alapfogalmakkal nincs tisztában" és "gyakorlati kérdésekben életet veszélyeztető helyzetekben hibázik"). Csak tudnám, melyek az alapfogalmak. Az a baj a pszichiátriában (ami egyben a gyönyörű), hogy annyira sokrétű, tegnap délelőtt például azt tanultam, hogy melyik agyterületben milyen szerotoninreceptor altípusok milyen sejten belüli second messenger utakon milyen foszfolipáz-enzimeket aktiválnak, és melyik gyógyszer/drog hogyan befolyásolja őket, délután meg a (kissé szerintem mind őrült) ős-analitikusnők tárgykapcsolat-elméleteit, hogy Melanie Klein szerint már a csecsemő is primitív énvédő mechanizmusaival saját negatív impulzusait projekcióval az anyamellre vetíti, majd a jó anyamell-rossz anyamell hasítás során kerül a paranoid-szkizoid pozíció szakaszába (vagy legalábbis valami hasonló). A rossz anyamell témából aztán filmötletek is felmerültek tegnap a kocsmában, de hamar áttértünk Noiz világuralmi terveire, amelynek során százemeletes fekete betontömb-irodaházának tetejéről irányítja majd diktatorikus birodalmát, ahol a futball tiltott lesz és üldözött, és ötven monitorjának egyikén figyeli majd, ahogy én, aki barátjának tettetem magam, de közben titkos underground szabadságharcosnő vagyok, levetem otthon a hosszú bőrkabátot és alatta Louis Figo 2004-es mezét viselem, és akkor majd elmorzsol ugyan egy könnycseppet, de utánam küldi nagy, darázsszerű fekete helikoptereit, egy későbbi képkockán pedig akasztani visznek egy sivár hajnalon a börtönudvaron, és még rabtársaim is megköpdösnek, de akkor sem veszem le a futballmezt, ám nyugalom, az utolsó pillanatban egy jóképű tiszt megment, szóval minden részletet illetően, nagyon komolyan kidolgoztuk az egészet. Ezenkívül L.-ről kiderült, hogy magát sorozatfüggőnek álcázza ugyan, ám valójában a kultúra titkosügynöke, két komoly filmet is odaadott nekem dvd-n ellentmondást nem tűrően, hogy megmentsen a szubkultúra poklától (csak már elfelejtettem a címüket, de majd mesélek); Agnusról pedig kiderült, hogy valójában sokat beszél.

Meg még egyéb dolgok is kiderültek másokról, más dolgok meg nem derültek ki, és vannak köztük eléggé szomorú dolgok meg teljesen vidám dolgok is, csak, hogy a konkrétumoknál maradjak.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása