So here I am again in this mean old town

2007.11.05. 19:59 - címkék: - 1 komment

Az a szornyuseg tortent, hogy amig tavol voltam (ti. Utrechttol, mert most itt vagyok megint) a koleszban gonosz fiatalok ki tudja, mifele illegalis dolgokat muveltek az internettel, bele sem akarok gondolni, ezert most rendkivul szigoru szabalyozas ala esik a wifi-eleres, ennek megfelelo papirmunkaval es ugyintezesi sebesseggel. Szoval nincs wifim. Rossz. Kenytelen vagyok a kolesz nyilvanos szamitogeptermeben netezni. Na jo, nem vagyok kenytelen.

Egyebkent pedig rettentomod faradt vagyok, mivel tegnap (ma) egykor fekudtem le es fel otkor keltem, majd Amszterdamba repultem, majd Utrechtbe vonatoztam Johnny kollegam kisereteben, rogton be is mentunk az egyetemre es egyszercsak azon kaptam magam, hogy felalomban DNS-oldatot pipettazom kis kublikbe orak ota. Nagyon izgi egy genetika labor, kulon olyan plusz izgalmakkal, hogy 1. megerkeznek-e a megrendelt reagensek, 2. elvesztek-e a ket eve gyujtogetett es most futarral kikuldott mintaink, 3. ha nem vesztek el, van-e bennuk egyaltalan DNS. Es 4. nem beszelve arrol, hogy a robot-spektrofotometerhez nemreg egy uj szamitogepet csatlakoztattak, amire at is masoltak a gep mukodtetesehez szukseges file-okat, egy kivetelevel, amely veletlen folytan lemaradt. A regi gepet, amin meg megvolt az a file, kozben nekiadtak egy csavonak, aki hobbiszeruen regi szamitogepeket gyujt. Tehat, ha hasznalni szeretnenk a robotot (marpedig en szeretnem, mert ellenkezo esetben ket kis kezunkkel kell otszaztiz minta tomenyseget meghatarozni), akkor fel kell keresni a kompjutergyujto embert es megkeresni a regi gepet es rajta azt a filet.

Majd amikor Hollywoodnak irok thriller-forgatokonyveket genetikai kutatolaborokbol elszabadult szornnyel/zombival/halalos virussal, akkor feltetlenul szerepelni fog benne a fenti momentum, ti. az emberiseg sorsa irant elkotelezett fiatal kutatok rajonnek, hogy a Gonosz megallitasahoz feltetlenul szukseges lenne beuzemelni a robot-spektrofotometert (manualisan hetekig tartana a munka, es annyi idonk nincs!), ahhoz viszont kellene az a regi file, es akkor az elkotelezett fiatal kutatok kocsiba vagjak magukat es eltepnek a rendkivul kulonc, esetleg kisse kattant oreg nerdhez, es a lakasban, garazsban, padlason es pinceben felhalmozott osdi es ozonviz elotti szamitogepeken keresgelik a File-t sietve, mig odakint allig felfegyverzett CIA-ugynokok/agyevo zombik/halalos virussal fertozott haldoklo kisgyerekek gyulekeznek.  

Vagy talan mindenkinek jobb, ha most lefekszem aludni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása