Regények, amiket sosem fogok megírni

2007.08.13. 10:47 - címkék: - 5 komment
Meg is világosodtam egyébként egy alkalommal a Szigeten, a férjemmel való beszélgetés során, ugyanis rájöttem, hogy nekem a Pop, csajok, satöbbi női megfelelőjét kell megírnom, ahol a főszereplő lány nem zenerajongó lesz (mert ahhoz vajmi kevés fogalmam van), hanem film- de legfőképpen sorozatrajongó. Bár életem során eredetileg nem én voltam mozirajongó, hanem mindig az aktuális pasijaim, de asszem, már elég jól rámragadt.
Idézném a megvilágosító beszélgetést is:
isolde: - Basszus, mégis bakancsban kellett volna jönni, csak a húgom rábeszélt a szandálra, mert azt könnyebb lemosni.
Bright: - Puska kellett volna ehhez a melóhoz.
isolde: - Ez miben is van?
Bright (rémülettel vegyes döbbent rosszallással bámul): - .... .... A Ponyvaregényben... (még bámul ugyanígy)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása